.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدى کروبي: خط امام واقعى ما‌هستيم

جمعى از پزشکان و دندانپزشکان عضو هيئت علمى دانشگاه بعدازظهر پنج شنبه با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمين کروبى با وى ديدار کردند.

اين عده هدف خود از اين ديدار را اظهار تشکر از‌ کروبى در جهت استيفاى حقوق مردم بيان کردند. اين جمع خود را نمايندگانى از طرف ملت ناميدند که اراده کرده است نگذارد حقوق اساسى‌اش که در قانون اساسى به رسميت شناخته شده و در راس آنها حق حاکميت بر سرنوشتشان است .

به نوشته حیات نو ، در ادامه کروبى با اشاره به صحبت‌هاى مطرح شده گفت: من هر کارى را که وظيفه تشخيص بدهم انجام مى‌دهم و هر پيامدى هم داشته باشد تحمل مى‌کنم. ما چيزهايى را در روند انتخابات احتمال مى‌داديم ولى اينگونه حوادث را پيش بينى نکرده بوديم. فضا را بيش از حد سنگين کرده‌اند.

وى گفت: برخى کسانى که الان در طرف مقابل هستند و حتى موجب نگرانى اين افراد نيز شده‌اند چندان دگم و تنگ نظر هستند که قادر به ديدن واقعيت‌ها نيستند و ما را دست خالى حساب مى‌کنند در حالى که طرف اصلى آنها مردم هستند که خودشان در صحنه اند و ما به پشتوان حمايت مردم و از طرف آنها پيگير رأى و حقوق قانونى شان هستيم.

کروبى تأکيد کرد ما بايد بر هويت خودمان ايستادگى کنيم و بگوييم خط امامى واقعى ما هستيم و خواهان جمهورى اسلامى به معناى کامل آن مى‌باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.